bambi

Sneak peek på vårkollektionen - 6 dagar kvar!

Denna ursöta kofta heter #114A Butterfly cardigan och kommer under våren. Mina favoriter är apricot och lilac, men den kommer även i färgerna dark blue och grey. Dom känns väldigt användbara, både till vardags och till fest.

Dessa godbitar kommer att kosta 1500 kr i butik (jag har äntligen lärt mig hur jag ska räkna ut det exakta priset utifrån inköpspriset).

#1 - Natali

Det är en av mina favoriter. Jag vill ha den blå med vita fjärilar. Marinblått är en mycket användbar förg!! Har inte olika butiker olika inköpspriser? Eller kör OM samma priser för alla? Vet du? Har stora kunder bättre marginaler? Toppen att veta ett ca pris.

#2 - Martina

Jättesöta! Jag gillar nog Grey bäst. Men så är jag inte den som bär särskilt mycket färg på mina kläder :P Apricot skulle nog kunna fungera också.. :) Men superfina, verkligen!

Jag tittade in på FolkArt för en stund sen och såg att de hade påslakan från Odd Molly ( http://folkart.se/kreator.php?ps=20&aid=57&pg=3 ) Har du hört något om det?

#3 - Malin

De koftorna är så söta! Min favorit är nog den grå.. Vet dock inte om det blir något köp på just dena kofta.... /Malin

#4 - Anna Kaagaard Kristensen

Ååååh! De är sjukt fina, men en sådan skulle spräcka min klädbudget för typ ett halvår framöver :D