bambi

Sneak peek på vårkollektionen - 8 dagar kvar!

Jag brukar inte tycka om skinnjackor, men denna var riktigt söt tyckte jag! #181 CC jacket heter den och kommer att bli mycket mycket dyr (uppåt 12000 kr), så det blir nog inget köp... men den är ju fin att se på  :)

Sen kommer även #179 CC coat och #180 CC vest också...
#1 - Erika

Den här gillar jag verkligen inte, varför har OM börjat använda så himla mycket djur i sina kläder, det är pälsar och skinn hit och dit. Och snittet är faktiskt inte så lite tantigt. Blir nog inte deras bäst säljande plagg i år. Jag har en del OM plagg som jag älskar så jag är inte negativ till märket men vissa av deras plagg skulle jag inte bära ens om jag fick betalt. Bambi tycker du aldrig att något från OM är fult? Dina outfits är snygga, men skulle du sätta på dig allt de har om du fick det gratis ?

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Erika: Jodå, det finns en hel del från Odd Molly som jag tycker är fult! Men det är ju inte så roligt att blogga om det... roligare att titta på alla vackra plagg istället :)