bambi

Vackra Helena
Vackra Helena Christensen som Odd Molly använder i sin reklam skapar verkligen ha-begär för kläderna och outfitsen hon har på sig.

#248 Livingloving dress i lite blue, 100% bomull. Pris: 1600 kr.

#303 Signtist v-dress i pink, silke/bomull. Pris: 2600 kr.

#200 Kettle coat i rouge, 100% bomull. Pris: 4200 kr.

#184 Drama jacket i lite lilac. Pris: 4500 kr.

#197 Tea dress i lite powder. Pris: 5000 kr.

 

#255 Suiteheart minidress i lite lilac, 100% silke. Pris: 1000 kr.

#63 Spoiler underboxer i powder, 100% silke. Pris: 850 kr.

#210 Rocking chair top i powder, 100% bomull. Pris: 2500 kr.
#255 Suiteheart minidress i lite lilac, 100% silke. Pris: 1000 kr.


Visst väcker bilderna ha-begär? Jag känner att jag måste ha en suiteheart minidress, en kettle coat och en rocking chair top efter ha sett dessa bilder.

#1 - FLOOSAN

Jag älskar oddmolly men tyvärr säger plånboken stopp.

Otroligt mycket fint som lockar en

Trevlig helg

#2 - Martina

För mig är Livingloving dress mest tilltalande, så vacker!

#3 - Starmama ♥

Trodde först att #248 Livingloving dress var en klänning men så läste jag hos Gizmolina att det faktiskt är ett nattlinne...!

#4 - Diana - Gravid ♥

Jättesöta kläder!! La precis ut en nu tävling om ett presentkort hos Jotera som säljer hälsokost och inredning, spikmattor, vitaminer, hudvårdsprodukter m.m. Delta gärna! Trevlig fredagskväll! Kram, Diana

#5 - Linda

Jag älskar helena i vanliga fall, men här ser hon ut som en vilsen liten flicka, tycker inte det passar henne alls, jag gillar bättre när hon framställs som en stålt Kvinna.

Det är väldigt få av kläderna i denna kollektion som jag gillar, vilket kanske är tur med tanke på att de kostar en del:)