bambi

Vecka 28
Även fast jag inte skulle till jobbet idag så fick jag ingen sovmorgon för jag hade tid hos sjukgymnasten kl. 9. Jag tycker inte att jag har märkt någon förbättring ännu av behandlingen men det kunde ta ett par veckor sa hon.

Sen så fick jag väldigt ont av detta dumma väder. Det är inte bra för min foglossning att gå igenom snön  :(

Så, nu har jag gnällt lite...

Vi har bokat in 3D-ultraljud nu, om 2 veckor ungefär. Det ska bli jätteroligt att se lilla bönan  :)

#1 - Jenny

Mysigt med ultrajudet, jag var såå sugen på att ta ett sånt när jag var gravid med Astrid men det blev aldrig av, o nu är har lite samma funderingar som dig att de ska vara lika för båda så då får nästa bli utan också...



hihi inte lätt det här :)



Ha en riktigt fin helg, och kram till er alla!

#2 - Trulsa

Jag har fått akupunktur sen några vecka innan jul för min foglossning. Det är meningen att jag ska ha två behandlingar i veckan men runt jul blev det bara en gång av naturliga själ. Det tog nog 3-4 veckor innan jag började känna något resultat av akupunkturen men nu börjar det verkligen kännas att jag får den och framförallt så känner jag av direkt när jag inte får den, jag blir genast sämre och får betydligt ondare. Så jag tycker att det har varit värt att hålla ut...