bambi

Att gå till leksaksaffären är som ett helt träningspass!
Vi går inte ofta till leksaksaffären men idag så behövde vi det eftersom barnens sysslingar har poolparty på lördag. Dom har precis fyllt 3 och 4 år och vi skulle försöka hitta några roliga presenter till dom. Vi umgås inte så jätteofta så det var ingen lätt uppgift. Så efter 30-40 minuter letandes efter passande presenter så var vi nog klara. Men det tyckte inte Zack:


Så eftersom vi så sällan köper leksaker till honom så köpte vi sparkbilen till honom också. Men det hjälpte inte riktigt, för när vi skulle gå hemåt från det roliga, underbara stället så såg det ändå ut så här (vilken hemsk förälder jag kände mig som när jag tar fram kameran och fotar ungen när han börjar gråta en massa... haha, men är man bloggskada så är man... och så tyckte jag inte så synd om honom egentligen eftersom vi hade ju köpt sparkbilen åt honom):

Efter all letande efter presenter, tröstande av bortskämd unge och paketinslagning så är jag helt slut nu. Tur att Zack roar sig själv nu ett tag:

#1 - Therese - Eira Min Ögonsten

Jag har också tränat på en affär idag. Skulle för första gången på länge testa jeans. Har kört på leggings oförskämt länge nu och hittade ett par TIGHTA jeans på H&M för bara 99 kr. Testade i 3 olika, för små, storlekar innan jag hittade rätt. Kan ju lova att jag stod och flömtade och flåsade inne i provhytten :P

#2 - Anna Svensson Crona

Finns det något barn som inte bryter ihop när de ska lämna en leksaksaffär?

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Anna Haha, nej, kanske inte. Vi såg ju några andra som också var ledsna och en som bars ut ur leksaksaffären skrikandes!

#4 - Linda Andersson

Sån där vet jag en till som vill ha, nämligen min plutt här hemma... Försökte hitta en sån på br:s hemsida men utan resultat :/. Försökte söka efter sparkbil och sökte i kategorier men hittade ingen... :(

#5 - Apan satt i granen

Men Zack då!



Vad gullig han är. Han ser mycket nöjd ut hemma iallafall. Fördelen med ungar är att de glömmer ganska fort.

#6 - Klagoporten -en blogg att klaga hos

Tänkte på det där när jag läste ditt inlägg, hur ledsen ett litet barn kan bli i affären. Min son (17 mån) blev våldsamt arg och ledsen en dag i affären och körde det klassiska knepet att ligga på mage och skrika... Han kände sig säkert våldsamt frustrerad men jag kan inte låta bli att småle -för visst är det fantastiskt bra att de visar sina känslor och vågar göra detta? Jag hoppas att jag kan hjälpa honom att fortsätta med detta (kanske dock något mindre dramatiskt). :)