bambi

Dagens fråga: Skulle ni kunna tänka er att använda en shewee?


Skulle ni kunna tänka er att använda en shewee? Kanske i jämställdhetens namn? För som det står i reklamen: "Stand up - take control"



Jag skulle inte använda en shewee, utan då sätter jag mig hellre på huk... om jag nu absolut måste...
#1 - Charlotte

lätt. Tänk så mycket enklare livet skulle bli då man är ute och campar :D

#2 - Lina

Nej tack. Vad är det för fel med att kissa i skogen på huk?

#3 - cilla

Det borde vara lättare att huka tycker jag, men jag har ju inte provat. Kommer det en recension så småningom? :P

#4 - Tess

Hittills har jag inga problem att huka mig, men bra att det finns ifall man blir stelare :-)

#5 - satannah

Jag kommer definitivt lära min dotter att använda en sådan. En kvinna som hukar för att kissa är otroligt sårbar. Jag ser inte shewee-n som en hygienprodukt utan mer som en säkerhetsprodukt.

#6 - Sandra

Nja, jag sätter mig hellre på huk..

#7 - Emma

Nej fy vad aldrig varför kan man inte sitta på huk som man gjort i alla år ??? Stå upp och kissa ?? Nej tack jag är tjej !!

#8 - Malin

Ja, varför inte? I vissa sammanhang som tex om man måste stanna och kissa längs vägen så hade den varit mycket smidigare än att behöva tjorva sig ner i skogen för att kunna dra ner byxorna och sätta sig på huk ostört. Särskilt om det är 1 m snö been there

#9 - Anki

Ja absolut! Fantastiskt smidigt istället för att desperat jaga P-platser med buskar längs vägarna för att slippa visa arslet för den övriga trafiken, och så behändigt att kunna smita bakom hörnet utan att ens behöva krångla av sig jeansen... ;)

#10 - Karolin

Absolut! Riktigt smart grej!

#11 - Apan trimmar och slimmar

Svar: NEJ! Känns som om det är mer jobbän nytta. Tänk vad det kommer rinna kiss längs fingrar och allt.

#12 - Anonym

Ska man lägga ner den nerkissade plast saken i väskan sedan eller är det tänkt att man ska diska rent den innan ? haha