bambi

Det är läskigt hur stillsamt Leah kan sova


Jag har aldrig varit med om en bebis som sover så lugnt och stilla. Det är knappt så att hon andas... riktigt läskigt ju! Detta händer ofta (att hon ligger helt blixtstilla) och jag få stå i flera minuter och kolla så att hon verkligen andas.

Lillbönan fyller 3 månader redan imorgon. Va tiden går fort! :)
#1 - Frida

Så var min dotter när hon va så liten med. Man fick stå och lyssna länge och nästan känna efter så hon andades :)



Men nu är hon som en metmask när hon sover (1år nu) :)

#2 - Anna Kaagaard Kristensen

Det tycker jag är läskigt med bebisar, jag trodde att Oskar skulle sluta andas hela tiden, jag brukar fortfarande gå in och peta lite på honom ibland för att försäkra mig om att han lever.

#3 - Anna

Där finns sådant andningslarm som man kan köpa och sätta på när de sover, sådant ska vi absolut ha =) Grannen har det och tycker det är jättebra, annars kommer jag aldrig att få ngn lugn och ro utan gå och titta på henne heeela tiden.

#4 - Linda

vår son sov också sådär otroligt stillsamt.. han är för tidigt född också, så man var ju där och petade mest hela tiden... ;) jag brukade kittla honom på läpparna, och då fick jag alltid en reaktion kommer jag ihåg. jag hade aldrig tålamod att stå och lyssna efter andetagen.... haha.

hon är underbart fin er lilla böna!

#5 - Marie-Louise

Så var det med våran äldsta dotter helt stilla när hon sov. Jag brukade gå in flera gånger per kväll/natt och lägga handen på hennes bröst för att känna att hon andades. Hon sover oerhört lugnt och stilla fortfarande och nu är hon snart 17 år, hon kan sova i en ställning hela natten, helt otroligt tycker jag som rör på mig hela tiden när jag sover (har jag hört).