bambi

Efter 4 timmar på uppvaket så är jag äntli...

13-07-2010_16_53 (MMS)

Efter 4 timmar på uppvaket så är jag äntligen på avdelningen. Jag var väldigt pigg direkt jag kom till uppvaket och sambon och Leah kunde komma någon timme efter operation var klar. Man brukar inte få ha besök på uppvaket men det var ju lite speciellt då jag skulle amma och jag kan säga att det var otroligt skönt att ha dom där hos mig. Berättar mer om själva operationen sen.

#1 - Carina (TotalBeauty)

Skönt att du mår bra och att allt gick bra :)

#2 - AliasLillaMy

Yyyey!!

Bambi is back!

Härligt att höra att du är pigg!

Hoppas du får åka hem snart!

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ååååhhh va skönt att det är över.

#4 - Viola

Så skönt att det är gjort nu och att dina familj fick komma till dig så snabbt. Det betyder så mycket att få ha sina kära nära.

Du är så otroligt stark när jag läser dina inlägg. Du har alltid förmågan att se positiva saker även i en jobbig situation. Beundrar dig för det!

#5 - Titti

En hälsning till dig från Titti som nyss hittat till din blogg.

Kram.

#6 - Evelina

Se, det där gick ju bra :) Sänt dig tankar idag!

#7 - Tess

Härligt att höra att det gick bra!

#8 - e

Skönt att höra. Många tankar har gått till dej under dagen. Hoppas att du mår bra efter omständigheterna.

#9 - Anna

Se, där har vi dig igen =)

Skönt att du är vaken igen och hoppas att operationen gick bra =)

#10 - Tone

Hej gumman!

Allt kommer gå bra :) Tänker på dig o din fina familj.

Kramiz Tone

#11 - Camilla

Vilken enorm lycka det måste varit att återse dina köra på uppvaket!



Kram

#12 - Lisa

Åh, vad härligt att allt har gått bra! Jag har tänkt på Dig flera gånger idag :) Härligt också att få träffa sina nära och kära, det måste ju betyda allt för Dig just nu! Familjefotot på lille Zack petandes i naveln var ju helt underbart förresten! Önskar Dig allt gott! Kram från Lisa :)

#13 - Sara - Mamma till Max snart 2 år

Va skönt att det gick bra! kram

#14 - Åsa

Så skönt att du överlevde operationen ;) :)

#15 - Mollie

Sköt att höra att allt gått bra. Stor kram //mollie