bambi

Att hitta på sjukhus
Trodde aldrig att man skulle lära sig att hitta på ett sjukhus... men efter alla dessa undersökningar och turer fram och tillbaka så behöver jag inte kolla på kartan över sjukhuset längre. Och idag ska jag tillbaka till sjukhuset för kontroll av kalkvärdet (jag var ju så orolig för kalkbrist, men har inte känt av något alls).

Sjukskriven är jag fram till 30/7 men sambon kommer att vara hemma fram till den 16/8 nu. Skönt! För det känns lite läskigt att lyfta Leah och Zack vågar jag inte lyfta alls ännu. Lite trött är jag också fortfarande... vet inte om det är innan kroppen har hunnit vänja sig vid Levaxinet.

Ha en trevlig fredag allihopa! :)
#1 - Fotograf Jessica

hallå där!

Gud så varmt det är ute. Men tur vi har sol så man kan vara ute sent på kvällen och fotografera.



Njuter du av denna värme?

#2 - Apan satt i granen

Tack detsamma fina Bambi! Fördelen med att hitta på sjukhuset är att du inte behöver åka tidigare för att lokalisera vart du ska. Jag kommer hem nästa vecka och då tycker jag det är på tiden att vi ses. Kram!

#3 - LaDolceVita

Hej Hopp!

Råkade hamna på din blogg när jag googlade "bortoperarad sköldkörtel och cystor på äggstockar". Själva sök meningen säger väl allt... Läste även det med kalkbrist. Vet hur det är... ://Men hur har det gått för dig?

massor av styrke kramar

#4 - LaDolceVita

Glömde skriva att jag tog bort hela skk pga cancern 6 juli 2009. men jag gjorde det i Oslo.

Det kan du läsa om i min gamla blogg: http://LaDolceVita.5min.se

kramar!!!!

#5 - M

Hej, har följt din blogg ett tag. Det är roligt att läsa om dig, mode och familjelivet.

Det låter bra att du verkar må så bra efter operationen.

Speedy recovery!

#6 - simone

ja det är ett mysterium det ^^