bambi

Höstens favorit: Funovits scarf

Jag är ingen storanvändare av scarfs men jag fastnade verkligen för denna i 100% ull. Ser varm och mysig ut! Så jag har redan reserverat den (vill inte riskera att bli utan) hos DeepFling som har fixat ett nytt smidigt reservationssystem för höstens och vinterns kollektion. Man behöver bara logga in och sen klicka på "Odd Molly" och "view collections" sen kan man se exakt vilka färger och storlekar som dom kommer att ta in. Då är det bara att reservera det man vill ha, systemet uppdateras automatiskt så man kan vara säker på att man får just den godbiten man vill ha! :)

#497 Funovits scarf heter den och kommer att kosta 1100 kronor i svenska butiker.

#1 - Juristen

I vilken leverans kom jackorna förra året? Hösten kommer mellan 1 aug - 15 sept men det känns ju inte så angeläget med en vinterjacka förrän i sept. Undrar eftersom jag förbokat.

#2 - Mickaela

Hej!

Jag är letar efter Odd Mollys jeans jumpsuit, vet du vart jag kan få tag på en sådan, hemsida eller affär i stockholms området? Såg den på bild och den såg såå ortroligt fin/snygg ut och framför allt bekväm!!

Tacksam för svar! :)

In Odd we trust/ Mickaela

#3 - elin

Gud så fin! Jag är inget stort Odd Molly fan men den var ju helt perfekt.

#4 - Annica

Underbar! Jag har jämt sjalar, denna ska jag ha... :)