bambi

Höstens favorit: Silk jersey dress

Så enkel men ack så ljuvlig!

Det är sällan man ser så här "enkla" klänningar hos Odd Molly, men till hösten kommer denna #396 Silk jersey dress i färgerna dark grey, vintage chalk, lite indigo och military. Materialet är den härliga blandningen av 60% silke och 40% bomull. Priset kommer att ligga på 2200 kr.
#1 - Ina

Väldigt söt och ren i snittet men jag som har svårt för ärmlösa klänningar även på sommarhalvåret förstår inte ekvationen ärmlöst och vinter... Tänk vad fin den varit med en liten trekvartslång trumpetärm eller hellång också för den delen men det kanske finns en sådan variant också då OM ofta gör "samma" klänning i lite olika tappningar. Jag gillar den f ö dock, en klänning att ha på jobbet med en kofta över, enkel, snygg och diskret.

Kram Ina

#2 - Anna Svensson Crona

DEN vill jag ha!!!

#3 - Moa

Åh, den var verkligen superfin!

#4 - Dr Molly

Den gillar jag också jättemycket men jag håller med ina att den skulle behövt en arm! Kram