bambi

Kalasande hela dagen


Idag var det dags att fira mina kusins barn som nyss fyllde 3 och 4 år. Kalaset var vid deras sommarställe där det finns en stor pool, så det var lite utav ett poolkalas!


Jag vet att en del pojkar får en "snoppfixering" men Zack har en extremt navelfixering istället. Om han har en tröja (och alltså inte body som han brukar ha) så drar han upp den och pillar sig i naveln och förstås om han inte har någon tröja alls så pillar han i den hela tiden...

Den söta NallePuh-morgonrocken har Zack fått av sin moster i present! Den är så söt med sina öron på luvan (syns inte så mycket på bilden)!

Tyvärr så ramlade Zack från en bänk och landade rätt på ansiktet stenunderlaget vid poolområdet! Han har aldrig ramlat så där förut så både jag och sambon blev lite skraja. Jag tänkte direkt "blod! näsblod! bruten näsa!", men tydligen så tog han emot sig med pannan. Tur att han kunde trösta sig med lite godis...  :)



Zack var så söt när vi skulle åka hem och jag sa "Vi ska åka hemåt nu" och han lite nervöst frågade "Godis mää?"  :)