bambi

Men är det inte........?


När jag låg på sjukhuset och låg och läste i en tidning så såg jag denna bild och tänkte direkt att henne känner jag igen! Så kollar jag lite nogrannare och ser att hon dessutom har en Odd Molly blus på sig, henne måste jag ju känna igen på något sätt tänker jag då... och tänker och tänker... Hmm... Nina från Malmö står det... känner jag någon Nina från Malmö...?

Sen kommer jag på att hon är ju med i tv-reklamen för den där tandkrämen.... ehum... ja, jag kanske kollar för mycket på tv när jag till och med tycker att dom som är med i tv-reklamen är mina vänner  ;)
#1 - Linda

Ha ha ha, så där har jag också tänkt flera gånger :-)

#2 - Lisa - Sockerrus

Hahaha, det är inte lätt att hålla verkligenhet och fiction ifrån varandra ibland ;-) Mitt bästa "svar" är att skylla på spädbarnskoma i sådana lägen (har en liten på snart 6 mån). Frågan är bara hur länge jag kan skylla på det :-P



Intressant blogg du har!

/Lisa - Sockerrus