bambi

Mycket socker blir det...


Mycket fikande har det blivit idag och det märks på Zack, han är helskum nu efter all socker idag... Men det är ju bäst att passa på, jag får inte äta något efter midnatt och sen är det bara vatten som gäller imorgon bitti.

Vi har även varit förbi fotografen och valt ut bilder (4 st.) som ska hämtas redan senare idag!

Fick veta att jag ska vara inne kl. 7 på morgonen för att vara på operation 07:30 och sen kommer jag nog vara tillbaka på avdelningen runt kl. 16 efter några timmar på uppvaket. Sambon och Leah ska följa med, men kanske åker hem där emellan... beroende på om dom får komma och vara med när jag ligger på uppvaket (jag har ju sagt att jag ammar, så jag vet inte om dom kanske tillåter det då?).
#1 - Anonym

Å du är så modig och klok. Lycka till imorgon!