bambi

Naturhistoriska Riksmuseet


Idag var vi med några vänner på Naturhistoriska. Vi har inte varit där med Zack förut så vi var lite osäkra på om han skulle gilla det, men det gjorde han verkligen!

Naturhistoriska ligger vid Universitetet, vilket gör det superenkelt att ta sig dit med tunnelbanan. 80 kronor per vuxen kostar det och barn under 19 år går in gratis.

Dom har en massa spännande utställningar med t.ex. dinosaurieskelett och mamuttskelett.



Men roligast är förstås dom grejerna man kunde prova på och greja med själv:



#1 - Malla

Mys!! Naturhistoriska är verkligen super-roligt!

#2 - R O R A . S E

Hej! Skulle du kunna göra mig en riktigt stor tjänst? Rösta på mig (nr 7) här: http://millahoman.blogg.se/2010/july/finalisterna.html



Berättar du sedan för mig att du röstat länkar jag dig i ett inlägg när tävlingen är slut!



Om du inte vill ha sådana här kommentarer ber jag så hemskt mycket om ursäkt.



MVH /Rora

#3 - Stina

Bilderna blev ju bra!! ;) kram på er! Tack för en mysig dag