bambi

Nya miner varje dag...


Varje dag upptäcker jag något nytt hos Leah. En ny min, ett nytt ljud eller en ny rörelse. Hon börjar se ut mer som en bebis och mindre som en nyfödd. (Jag gillar speciellt minen längst ner till höger när hon putar ut med underläppen!)


Just nu så ler hon en del varje dag, vilket är underbart!
Och hon har faktiskt börjat jollra lite tillbaka när man pratar med henne. Jag minns aldrig att Zack gjorde så... men det kanske han gjorde. Tiden går så fort och man hinner glömma så mycket. Därför är det extra roligt att ha bloggen som man kan gå tillbaka och titta i.

P.S. Bodyn som Leah har på sig var det allra första plagget jag köpte till Zack. Jag var typ i v. 9-10 eller nåt och var så lycklig över att vara gravid. Det var verkligen en speciell känsla att köpa det där allra allra första bebisplagget. Den kommer från Granit.

#1 - Malin

Så söt hon är och vad lika de är =) Fina barn har du!

#2 - Malin

Du borde göra en ny bloggdesign nu när Leah finns :}

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Malin Jag vet! Jag har också tänkt på det! Fixar nog det efter sommaren när man har tagit lite nya fina sommarbilder :)

#4 - Jennie

Va söt hon är ! :)