bambi

Och svaret får ni här...



Duktiga Linda hörde ju direkt vad det var han sa! Själv så tyckte jag att det lät som tyska eller nåt när han hela tiden sa "ta' py' te'", men till slut så fattade vi...

#1 - Lisa

Åh, så underbart roligt att se när du lägger in filmer på Zack! Han är ju så gullig att man nästan svimmar! Kram från Lisa :)

#2 - Linda - En Vimsig Mamma

Han är så otroligt söt eran Zack!!

Blir glad när jag ser han =)

Hoppas eran dag har varit toppen!

kram

#3 - Rövarmamman♥Gravid igen

Hihi så söt!

#4 - Linda

Ah, vad roligt att jag gissade rätt! :-) Efter att ha jobbat med småbarn på förskolan i en massa år så lär man sig "barnspråk" rätt bra. Så himla söt han är Zack!



Jag har förresten precis lagt ut ett filmklipp när William sjunger om du vill kika (och man får gärna försöka klura ut vad det är han sjunger... tror i och för sig inte att det är så jättesvårt även om han i stort sett bara har snappat upp ett ord i låten s).

#5 - sandra

så söt! vad var det han sa innan "tack så mycket? :)

#6 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

sandra Ja, det är det han säger i klippet (jag ber ju honom säga det) :)

#7 - sandra

alltså jag menar, innan du ber han säga tack så mycket så säger han nåt annat? :)

#8 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

sandra Oj, jag var lite trött när jag svarade på din kommentar...



Han pratar om "humla upp i himlen" för vi såg nyss en humla på balkongen

#9 - Helen

Hihihi "humlan upp i himlen" Supersöt! Och så har han lite hicka också, eller hur? Man smälter ju...

#10 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Underbart! :-)

#11 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Helen Ja, precis.. han har hicka också :)