bambi

Power Meet fest 2010
Varje år när det är Power Meet (raggare som samlas för att visa upp sina bilar) så brukar sambons vänner ha fest. Jag har faktiskt inte varit med på någon Power Meet fest tidigare... så det var väl dags.

Detta var också första gången som Leah hade barnvakt. Vi var ifrån henne i 4 timmar och hon sov under nätan hela den tiden så det hade gått jättebra. Hon behövde inte ens få den mjölken jag hade pumpat ur.

Här kommer några pinsamma bilder från gårdagens fest.

Jag pussar på "hajen", som alla tydligen var tvungna att pussa:


Jag och sambon (det var hawaii-tema på festen, därav blomsterkransen):


Festen var belägen på en stor terass med utsikt över cruisingen, där alla åker förbi med sina bilar:


Putte (som har tagit alla dessa foton) raggade upp en riktig raggare och bjöd in honom på festen:
#1 - Vanilla

Haha, ni ser ut att ha kul iaf! :-)



Kika in hos mig senare i veckan om du vill se mina foton från Galapagosresan! :-)

Kram

#2 - Apan

Underbart! Påminner mig om livet i bonnvishan! Underbart som sagt!