bambi

Snyggare med brunt fläsk än blek fläsk

Idag måste man ju åka till stranden! Med över 27 grader redan på morgonen så kanske detta blir årets varmaste dag?

Jag som alltid har älskat att ligga och steka på stranden får nöja mig skuggan nu för tiden. Med bebis så måste man hålla sig i skuggan, vilket är lite trist. Solbrännan dröjer... och det är ju egentligen så mycket snyggare med solbränd fläsk än blek fläsk. Även fast jag har gått ner och väger mindre än vad jag gjorde när jag blev gravid med Leah så har inte kilona omfördelat sig så där snyggt på kroppen. Musklerna har försvunnit och degiga mage och gäddhäng finns kvar...

Men bästa stället för liten bebis att vara på varma dagar är i skuggan vid stranden, för där blåser det svalt och härligt... så Leah brukar trivas bra där! :)

#1 - Carina

Jisses är det redan så varmt...

#2 - Woonie

skit , så varmt är de inte i gbg än :O