bambi

Sötaste knapparna ever!

Titta vilka otroligt fina kläder Leah fick i present! Jag är helt kär i kläderna, se bara på dom söta knapparna med små björnar på koftan! Unisex och 100% ekologisk bomull... kan det bli bättre? Mohini pure står det på etiketterna och eftersom det var en present så vet jag inte vart man kan hitta dessa underbara kläder, tyvärr... Får hålla utkik!

 
Bedårande kofta, byxor och mössa fick Leah utav Maj, Linn, Rikard, Filip och Stina. Tusen tack!

#1 - J

Hmm.. Mohini... Cubus har det, är jag ganska säker på. Otroligt söta, blir bebissugen ju ;)

#2 - maria

Cubus är det. Jag har samma kofta här hemma

#3 - catrin

Jättefina kläder!

hade också för mig att det var cubus men var tvungen att söka på nätet och hittade även detta http://en.wikipedia.org/wiki/Mohini

schysst namn på kläder!