bambi

Vad säger ungen?

Det är inte alltid lätt att förstå vad det är Zack säger och ofta så måste man agera tolk när han ska prata med andra som han inte träffar så ofta. Det tog ett tag tills vi fattade vad han sa, för han började säga så här väldigt ofta:




Vad tror ni han säger?

#1 - Linda

Hihi, det är som när William pratar. Inte heller alltid så lätt att förstå allt han säger. Men pratar gör han. Heeela tiden! :-)



Jag tror att Zack säger "tack så mycket".

#2 - Sandra

nej men vilken sötnos!



#3 - Therese - Eira Min Ögonsten

Där ute? :)



Det är inte så lätt, nej. Eira babblar hela tiden hon med men mest bara sånt som jag inte förstår.. Men man lär sig ju efter ett tag som tur är :)

#4 - Carina

Låter som han säger: Tack så mycket

#5 - Anne

Hi hi vad söt han är! "Där ute"???????

#6 - Anne

Såg inte Thereses kommentar innan jag postade min och inser att den kan tolkas som om jag ifrågasätter hennes förslag vilket absolut inte var meningen.

Kram