bambi

Vad tänker folk?
Idag var jag ute på stan för första gången sen operationen. Det märktes att en del folk tittade på mig och min hals.

Jag förstår att folk undrar vad som har hänt mig, jag skulle också ha undrat. Sambon tror att deras första tanke är att han har försökt mörda mig (speciellt med det fina blåmärket på armen efter blodproverna också), men så tittar dom på sambon och ser hur mesig han ser ut och då förstår dom nog att jag måste ha blivit opererad....


Så här ser min hals ut idag, 3 dagar efter operationen...

#1 - Evelina

Oj jösses vilket blåmärke du fått på armen! Kan inte minnas att mitt va så rejält... Men blåmärken bleknar och det är skönt att du fått op. gjord :)



Kram

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHAHA oj förlåt men det var ju riktigt roligt det där. Är din man bra på att bjuda på sig själv, får den uppfattningen.

Jag sitter motljus och ser inte bilderna. Får kolla senare

#3 - Vanilla

Usch, det ser otäckt ut! Jag skulle också ha undrat om jag gick förbi dig...



Kramar

#4 - Anonym

aoooh :( Ont ont...

#5 - LaDolceVita

Hahha!!!.. Fattar precis vad du menar! ;o))

Här i Norge får man typ en tejp över ärret & det ska sitta på 14 dagar.

& eftersom juli är en varm månad så döljer man ju inte precis ärret! ..

Men snacka om allas blickar! :o))...

Ha en underbar fortsättning på helgen!

#6 - Jemima

Hej! Hittade hit från min egen blogg (Smarta vardagstips). Jag har också opererats för sköldkörtelcancer, i maj förra året... fast i mitt fall upptäcktes tumören först efteråt.

Idag syns det knappt vart jag opererades, ett fint smalt streck bara.

Lycka till! -Kram-