bambi

Wow! Det funkar!


Leah har lärt sig att sova i sin egen säng lite grann genom att hon får ha en utav mina gamla t-shirts (som jag har sovit i) hos sig. Det funkar otroligt bra!

Igår kväll sov hon 3 timmar i sträck i sin egen säng och sen även en period på ca 1 ½ timme. Gissa om det var skönt för mig att sova utan att ha en bebis klistrad vid mig!

Men att Leah ska sova i sin egen säng är inget vi försöker stressa fram så vi har intr testat det på ett tag. Så det kan lika gärna vara att hon är lite större nu som det funkar bättre men hon verkar gilla t-shirten eftersom hon ligger och håller om den  :)



Missa inte tävlingen där ni kan vinna fina väggdekorationer till barnrummet! Tävlar gör du här!
#1 - Soffy

Så bra att det funkar, jag använde mig ju själv av t-shirtknepet en gång i tiden :) Och så FIN hon är där hon ligger och snusar....!