bambi

Zack kör HCLF


Idag har Zack ätit bröd till frukost, pasta till lunch och bröd till middag... Det är inget ovanligt nu för tiden. Man kan säga att han kör HCLF (High Carb, Low Fat - motsatsen till LCHF).

Man blir nästan orolig att dom ska säga på BVC, nästa gång vi ska dit, att han har skörbjugg eller nåt... Men han verkar ju må bra så det är väl att bara fortsätta att erbjuda honom kött, kyckling, fisk, grönsaker och frukt och hoppas att han snart ska trötta på sin kolhydratdiet.


Glöm inte att prenumera på bloggen om du inte redan gör det!

#1 - Fia

Haha! De är för underbara, barn!

Min äldste åt under en väldigt lång period inget annat än köttbullar och makaroner....till sist gav vi upp och gav honom enbart det: vi tänkte han måste ju tröttna?? Jo, det gjorde han men det tog betydligt längre tid än vad vi trodde....



Söt din Leah...blir så sugen på att sy bebiskläder...men vem ska ha dem?? Här finns nämligen ingen bebis...endast två grabbar och en liten tjej som äntrat den "jååååsa" perioden med buller och bång (och det spelar ingen roll vad vi säger...det är jååsa som är da shit....Fast i ärlighetens namn är hon ganska ok ändå (ta i trä...) för det går faktiskt att ha andra färger också: pust! Tur!



Det lustiga är att vi inte direkt propagerat för tjejigt: hon har haft allt möjligt. Fast före rosa var det svart som var favoritfärgen.....



Underbara barn....

#2 - Eva

Min son (redan 8år) är likadan. Men han reagerar lite som sin mamma på kolisar: blir lättretad och närmast "konstanthungrig", så jag brukar försöka att inte alls servera så mycket kolisar.

#3 - Anonym

men hallå? vad heter du egentligen? :O det har jag inte ens märkt att jag inte vet! haha :)

#4 - Julia

Vilken fin blogg!

Du missar väll inte denna blogg som för varje dag blir större och större!?

Den handlar framför allt om mode, vänskap ja mitt liv helt enkelt !!

Glöm inte att slänga in en kommentar eller göra mig super glad genom att följa mig på blogglovin!

__________________________________________________



Hade du inte velat ha denna kommentar ber jag så hemskt mycket om förlåtelse och sen kan du ta bort den och glömma allt!!