bambi

Besiktning x 2

Imorgon är det dags att träffa kirurgen på morgonen. Nervositeten har ökat under dagen. Vad kommer läkaren att säga? När ska jag operera mig? Hur kommer operationen att gå till? Frågorna samlas på hög och knuten i magen blir större och större och magen ville inte ha någon middag i sig ikväll.

Läkaren ska tydligen göra ett ultraljud på min hals för att kartlägga körtlar och vener. En lite utförligare undersökning inför operationen blir det också.

 

Imorgon är det även dags för bilbesiktning på eftermiddagen. Vi hade tänkt boka om den tiden, men det fanns ingen annan tid förrän i juli och då blir det körförbund på bilen. Men sambon får besikta bilen i år.

Bilen har inte klarat sig igenom besiktningen något år som vi har haft den (3 år), så jag räknar inte med att det kommer att gå så bra i år heller. Hoppas bara att "besiktningen" av mig imorgon kommer att gå bättre än vad det brukar gå för bilen.

#1 - Anonym

Lycka till imorgon! Helénakramar

#2 - c - mama till oliver

Hoppas det går bra imorrn!

#3 - Anna Svensson Crona

Håller alla tummarna här för att det går bra imorgon.

#4 - Åsa

Håller tummarna för dig imorgon!

#5 - Rövarmamman♥ Gravid igen

Hoppas hoppas! Håller tummen!KRAM

#6 - Maddie

Lycka till idag! Hoppas allt kommer att gå bra och att du får en tid för OP snart :) Kram

#7 - stina

Hoppas det går bra idag! KRAM

#8 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Hoppas att allt går bra för dig idag! Kramar till dig!

#9 - Anna

vad har ni för bil?



min är en renault -96:a och den har gått igenom de 3 år jag haft den :) gubben min kollar alltid igenom allt innan :)