bambi

Dagens outfit


Tog på mig min nya Livingloving dress från Odd Molly tillsammans med mina älskade Calou träskor från O-råsa (Väska också från Odd Molly) till fotograferingen.

När vi promenerade hem från fotograferingen så passerade vi en dam som stannade till och pekade på mig och sa (ganska högt) "Vilken söt klänning du har på dig!". Haha, jag blev lite paff...! Men det var ju roligt att höra  :)

Jag tog på mig lite "brunkräm" inför fotograferingen... ville inte vara för blek. Använde mig av Charlotte Island från Lush på armar, ben och ansikte. Känns lite som att smörja in sig med choklad (eftersom den doftar choklad) men den kladdade i allafall inte av sig på klänningen (jag lät den torka in en stund innan jag klädde på mig).
#1 - Josefine, Blåeld

Du är fin precis som vanligt! Hoppas allt är okej!



Kramar!

#2 - Susanna

Du är verkligen jättefin! Kram