bambi

Dagens (rosa) Zack

T-shirt från Gooey Brand
Ett bra unisexmärke, som har färgglada kläder med roliga tryck som t.ex. denna rosa t-shirt med en cowboy.

Jeans från Yorrik
Dom bästa jeansen enligt mig. Zack har flera stycken eftersom jag älskar dom så mycket. Dom är mjuka, ekologiska och räcker länge pga muddar nertill och upptill som kan vikas upp/ner. Mycket prisvärda jeans!

Rosa prickiga strumpor från Lindex

#1 - Emma

Nej så skulle jag aldrig kunna klä min son... Här gäller bara blått, svart, grönt grått osv....

#2 - Natosh

Den tröjan var jättefin! Till både flicka och pojk, till barn dvs :)

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Emma Tråkigt att du känner att din son inte kan ha alla färger...



Sen så kan jag berätta att det inte var jag som klädde honom så, utan min sambo (om det nu spelar någon roll?).

#4 - LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

Jag får säga samma sak som bambi, Emma, vad trist att du väljer att begränsa ditt barn på det viset.