bambi

Invigning av balkongen

Jag är helt slut efter utflykten till Plantagen och plantering av alla blommor. Man känner ju inte sig direkt ung när man blir så trött av det här lilla... jag minns inte att jag blev helt slut av att plantera blommor på balkongen förut.

Jag och sambon invigde balkongen med lite god sangria och praliner (som min kollegor skickade som krya-på-dig present, tack!).

#1 - Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Åh det ser ljuvligt ut!

Ha en mysig sommarkväll.

#2 - sofie

Har inte varit inne hos dig på ett tag och blev lite bestört när jag läste att du var sjuk. Har följt din blogg sen innan zack föddes och har en son som är ungefär lika gammal som honom så det känns som jag känner dig en del:) Hoppas verkligen att allt går bra. Kommer inte missa att titta in en dag nu! Kramar sofie i växjö

#3 - Apan trimmar och slimmar

Härligt Bambi!



Vad duktig du har varit. Det är jättefint. Vilken skön bild på dig, det syns att du njuter.



Kramar Apan också från Växjö men nu boende på Södermalm :)