bambi

JNYdesign
För ett tag sen så fick vi hem ett stort paket från JNYdesign med deras vårnyheter. Zack har tidigare haft en body från JNYdesign, då med djungelmönster. Han älskade alla djungeldjuren på bodyn och pekade ofta på lejonen och girafferna på den.

På vårkläderna så är det djur från bondgården istället och Zack är lika förtjust i kläderna nu som i höstas! Han pekar på kossan och säger "mu!" och pekar på grisen och säger "iiiis!".

Kläderna från JNYdesign finns i så härliga färger och folk frågar ofta mig vart jag har köpt Zacks tröja när han har den fina gröna tröjan med bondgårdsdjuren på.


Zack och Leah fick även mysiga velourbyxor från JNYdesign som matchar tröjorna och bodiesarna så fint  :)

Tusen tack till Jenny på JNYdesign för dom otroligt fina kläderna!  :)

P.S. Vårkläderna med bondgårdsdjuren på finns att köpa hos t.ex. Matador Kids.
#1 - Nea

Jamie har en regnoverall i just det tyget ..finast i stan är han. Den overallen är från Meetoo. Jättesugen på t-shirten som Zack har... superfin.

Kram

#2 - Sara - Mamma till Max 1,5 år

Jättefin tröja =)

#3 - Anna

Jättesöt body, ska gå in och kika på en till bebis i magen =)

#4 - Anna

måste fråga en sak, nu har jag ju inga barn än, men det här med att lägga ut bilder på sina barn.. jag vet inte om jag skulle våga det? :S