bambi

Leahs första leenden
Som jag skrev tidigare så har Leah börjat att le och det är ju så underbart! Jag blir så tårögd varje gång hon ler.

Jag försökte fånga några av hennes första leenden på kort idag, men det blev inte så bra. Suddiga och inte så fin bakgrund direkt. För man vill ju vara med i nuet och inte bara vara bakom kameran när så här fina saker händer.

Ibland är jag riktigt dålig på att bara njuta av det som händer just nu. För oftast tänker jag att jag måste fånga det på kort för att ha det som ett fint minne eller för att kunna blogga om det (bloggberoende som man är). Och man är ju faktiskt inte lika närvarande när man har en kamera emellan sig och det fina som händer...

Så ni får nöja er med lite halvdanna kort än så länge...

#1 - Jenny i Dalby(mamma till tre)

Så härligt med de där första leendena! :-) Tycker att Leah har börjat bli väldigt lik sin pappa, eller?