bambi

Semestertider, då får man tala med en magcancerläkare istället...
Nu på morgonen har jag ringt runt till alla möjliga personer på sjukhuset för att kunna få svar på några frågor som har snurrat runt i mitt huvud. Några har varit på semester, ett nummer hade slutat användas och till slut kom jag fram till en läkare jag fick prata med... som höll på med magcancer. Nåja, cancer som cancer... eller..? Hon delade i allafall rum med en som höll på med skölkörtelcancer, så något hade hon väl snappat upp om det.

Jag ställde mina frågor och jag fick inga direkta svar. Kanske inte så konstigt eftersom hon var expert på ett helt annat område. Men hon sa åt mig:

- Njut av sommaren och din lilla bebis. Och inte googla en massa!

Hon upprepade även samma sak som alla andra och sa att jag hade säkert hört det förut också: om man ska ha cancer någonstans så är sköldkörteln bästa stället eftersom det inte kan sprida sig.

Jag borde väl försöka ta åt mig av hennes goda råd... idag ska vi iväg till fotografen och ta lite familjefoton och det ska bli trevligt. Bäst att börja piffa till sig lite...
#1 - Anna - Gravid ♥

LYD HENNES RÅD tycker jag!

#2 - Anna

Kan bara hålla med doktorn, de säger alltid att google får människor att bli hypokondriker så man måste lägga band på sig för att inte bli knasig! Jag hade en tumör i hypofysen för några år sedan och mådde fysiskt dåligt pga av mitt evinnerliga googlande.

#3 - Sofie

Jag förstår att du är orolig och när man väl börjat googla är det svårt att sluta. Men försök att ta dagen som den kommer. Vad morgondagen har att erbjuda kan vi ändå inte påverka. Kram

#4 - Susanna

Jag tycker också att du ska lyda doktorns råd. Allt ordnar sig säkert för dig, stor kram

#5 - aye

Hejhej. Fin blogg du har^^ Kicka gärna in i min & säg vad du tycker om mitt nya inköp http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5187143/en-snabb-runda.htm#WriteComment

Samtidigt kan du väl också svara på en fråga angående vilken outfit som är du gillar mest(finns 2 bilder att välja mellan) http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5184925/vilken-aer-er-favorit-outfits-.htm#WriteComment

Ha en fortsatt trevlig dag & njut av värmen//Ayealfayadh.devote.se