bambi

Snåla Bambi

Subway har himla goda smörgåsar, men himla dyra smörgåsar är dom också... Deras lunchmeny kostar 62 kronor, men då får man bara en liten smörgås (15 cm) och blir knappt mätt... Så då får man punga ut med hela 82 kronor för en 30 centimeters smörgås. Man blir mätt... men fattig!

82 kronor, det tycker jag är mycket för en smörgås!

#1 - Emma - Rock the blogg

Håller med,,, men oj vad goa dom är!!

#2 - Trulsa

Inte snål - Realistisk!! Tycker ju att om man kan få en kebabrulle för 40 kronor så ska man väl ändå kunna få en macka för lika mycket...

#3 - Tess

Men visst är de goda ;-) Fast det beror mycket på var man köper dem också har jag märkt. Ett ställe jag testade var inte alls så gott :-/

#4 - starmama ♥

Ja, jag håller med dig. Och än så länge har jag inte ens hittat ngn favorit. Så jag handlar där väldigt sällan. :)

#5 - fanny

åhhh subway, gud så gott :)

#6 - Norea

Fast de brukar ju ha dagens macka för 39:-, det brukar jag ta när jag äter där.

#7 - Nathalie

Ojdå, ja det var faktiskt lite väl dyrt... även om deras mackor är sjukt mumsiga!

#8 - Anna

ja det var allt bra dyrt! har aldrig ätit där faktiskt men det finns i stan vet jag.