bambi

Spinner silk strap dress



P.S. Den som undrar vad det är för klänning som Helena har på sig på bilden här nedanför så är det en #417 Spinner silk strap dress från höstens kollektion (i 100% silke och kommer att kosta 4000 kr)!

#1 - Anna

4000 kr!! för en klänning!! ja om det vore en bröllopsklänning kanske ;) men inte annars :D

#2 - Emma

Hej! :)



Vill tipsa om min sida om baby uggs, kika in på babyboots.blogg.se



Kram Emma

#3 - Ina

Nja inget för mig med dessa smala axelband men den kommer ju med ärm också och den är jag liten sugen på...:-)

Kram Ina

#4 - aneri

verkligen supersöt men jag skulle inte betala 4000 för en klänning som har ett så tydligt varumärke fastsatt synligt på tyget. kan de inte börja ta bort de jädrans fyrkantiga små tyglapparna längst ner i hörnet på sina kläder. så patetiskt att skylta med märken på det sättet. man ska väl kunna se ändå vad det är för plagg/märke och kvalitet på ett plagg. har flera gånger velat sprätta bort lappen från de OM plagg jag har och en gång kunde jag inte hålla mig trots att jag vet att plagget blir svårare att sälja, men jag gjorde det på en kjol och den blev mycket mycket mycket bättre ...

#5 - Anna

Håller med om att lapparna är störande!