bambi

Tips på guldkorn hos Loppi

Det är kul att sitta och titta runt på nätets olika auktions- och försäljningssajter (kan sitta i timmar och klicka runt och leta fynd). Det var ett tag sen jag tipsade om auktioner på Tradera, idag tänkte jag tipsa om tre auktioner på Loppi istället.



Idag tog vi faktiskt upp babygymmet från källaren åt Leah. Om vi inte redan hade ett så skulle jag definitivt ha köpt denna! Jag är så kär i Pingu och det kostar bara 300 kronor. Ett riktigt fynd! Annonsen hittar ni här.



En babycook är en maskin som verkligen spar tid och pengar åt småbarnsföräldrar. Den ångkokar och gör sedan puré i en och samma maskin. Den kan även värma maten. Ni kan läsa min recension av min babycook här. Annonsen hittar ni här

Denna säljare säljer en massa fina Odd Molly kläder i lite olika storlekar och helt nya! Här kan man göra riktigt bra fynd. Annonsen hittar du här.

#1 - Johanna

Den där babycock verkar intressant, kanske något jag borde köpa nu när vi snart ska börja med smakisar :-)



Det är jättekul att du tipsar, du får ju även testa en del saker vilket är bra för oss läsare att få ta del av sen!!!



Ha en härlig sommardag!