bambi

Allt blir så mycket godare utomhus

Zack mår bättre idag, men han har varit hemma från dagis idag också. Vi tog en fika på balkongen allihopa i solskenet.

Allt smakar ju så mycket godare när man äter eller dricker det utomhus. Det finns ju inget godare än ett glas vin på en uteservering, en picknick i gräset, lite varm choklad i skidbacken eller en kopp te på balkongen.

P.S. Och så har jag köpt sånt där Naturgodis som man tror ska vara nyttigare så man betalar sju gånger så mycket för den... Gott är det men kanske inte sju gånger så gott som vanligt lösgodis...
#1 - Ina

Inte sju gånger så nyttigt heller troligtvis men nyttigare än smågodis så klart...;-)

#2 - cilla

men fortfarande inte nyttigt i stora mängder...

#3 - lady dahmer

sv. haha japp.



Jag är tillgänglig hela dagarna. sitter bara och stönar liksom. Så planera ni så hänger jag på.



Jag KAN säkert få med Anaiah också vid nåt tillfälle (för jag gissar att det blir fler gånger om jag inte gör bort mig totalt... jag har en tendens att bete mig som en tok när jag blir nervös. Typ inte kunna sluta prata eller kläcka ur mig grodor och usch nu bleve jag nervös också... jaja)

#4 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Utomhus is da shit!

#5 - Victoria

#6 - Maja

Håller med! Allt är godare utomhus och stämningen är definitivt mycket mysigare:)

#7 - Janna-Travelling Baby

ÅÅÅhh jag älskar naturgodis :) Det är ju nyttigare men knappast kalorifattigare tyvärr! Jag saknar svenskt lösgodis och naturgodis jag gillar inte godiset hör i Mexico..

#8 - pauli♥

va fin blogg du har :)

#9 - Linnéa

Verkligen fin blogg! :)

#10 - Anna

SÅ dyrt är inte naturgodis, inte här iaf... men visst är det dyrare än vanligt..