bambi

Velour mysdress


Jag sprang iväg och hämtade ut lite paket nu innan lunchen och i ett av dom fanns min efterlängtade mysdress från Odd Molly som jag hade beställt från MillaMi. Snabb leverans och så skickade dom med ett bubbelgum-rosa nagellack  :)

Mina gamla Juicy Couture-mysbyxor hade jag slitit så på så att det till och med hade blivit hål i dom!


Jag tycker att denna mysdress känns skönare och har bättre passform än min förra (Juicy byxorna var för stora, men hoodien var för liten även fast det var samma storlek). Sen så brukar Odd Mollys velourkläder dofta lite extra mycket av deras härliga Odd Molly doft  :)

Jag vill ha en ny mysdress som jag kan ha på sjukhuset sen också när jag kommer vara inlagd där en massa... kan ju inte gå runt där med hål i byxorna  ;)
#1 - Anna Svensson Crona

Så snygg!

#2 - Mickaela

Hur tycker du att dressen är i storleken?

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Mickaela Helt normal! Jag har min vanliga storlek (2) på den!