bambi

A good vee tee

Idag damp det ner ett litet paket från AjaBaja i brevlådan. Igår beställde jag en vit Good vee tee så det var verkligen snabb leverans! Men jag har alltid varit nöjd när jag har beställt därifrån.

Jag älskar Odd Mollys tees. Har sedan tidigare två Hatehate tees och en t-shirt från en äldre kollektion och dom är nog mina mest använda Mollysar. Det är så skön mjuk bomull och dom håller för tvätt efter tvätt. Dom kostar 699 kronor och är värd varenda liten krona!

Men en sak att tänka på är att Odd Mollys tees är ganska stora i storleken. Mina Hatehate tees är i min vanliga storlek och dom är för stora och sitter egentligen inte så bra. Så på denna tog jag storlek 1 och jag tycker att den sitter mycket bättre och så är den lång och skön nu när jag är gravid också  :)  (Klicka på bilden för att se den större)

#1 - Charlotte

Verkligen fin, passar dig utmärkt..

Så mjuka och sköna är Mollys toppar...

Tack för din kommentar ang. 4 continent x-stitch dress...

Beställde faktiskt om den i min storlek igår...

Fick mail av Anna idag, att den var slut...

Trist..

Ha en bra kväll..

Kram

#2 - Filippa

Ja, jag min klant tog en strl större på den andra tshirten(va heter den nu??) , ville inte ha för tight men den var ju skiiiitstor!

#3 - Sara

Jättefin. Jag äger faktiskt ingen basic top från Odd Molly än..hmm.



Ja, jag tycker nog allt att du ska bli av med din ChillNorway oskuld snart ;) Tror du skulle gilla deras kläder väldigt mycket faktiskt!



Ha fin kväll!! // Sara

#4 - Tina

Jätte fint!

#5 - karin

jättefint med rosorna:)

#6 - BaraBlogg - Bloggttidningen för föräldrabloggare

Hej!



Vi driver en bloggtidning som heter BaraBlogg som riktar sig till småbarnsföräldrar och blivande föräldrar med bloggar.



Vi skulle vara intresserade av att inleda ett samarbete med dig, naturligtvis med ekonomisk kompensation. Så du kanske kan glida in på vår sida, kolla in konceptet och sen hör av dig om du tycker det verkar intressant?



Vänligen



Redaktion

BaraBlogg

#7 - Frida

Hej!

Kikar inom din blogg titt som tätt, jättemysig verkligen! Nu tänkte jag fråga dig om en utländsk webbutik som jag funderar på att beställa från, och du har någon erfarenhet av den, FASHIONSECRETS.COM? Såg att du hade listat den en gång under webbutiker.

Kram Frida

#8 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Frida Nej, jag har själv inte beställt från Fashonsecrets!

#9 - Michaela - vardagsliv, bloggdesign och foto

vilken snygg tröja! :D

#10 - Malin

Snygg tee! Håller med, Odd Mollys t-shirts är underbara /Malin