bambi

Bästa bantningstipset...
 ...få magsjuka, då går man ner 1½ kg på 3 dagar.
 Försök att slå det ni!  ;)

 Vikten är nu nere på 76,1 kg (startade på ca 70 kg)
#1 - e

Jag har gått ner drygt 3 kg med magsjuka (tredje dagen och är nu på benen igen). :) Ligger totalt -6 kg sedan jag blev gravid, men är bara i v15.

Förra grav gick jag upp totalt 6 kg och ut kom en hälsosam och ganska stor kille! Så det är nog ingen fara att inte gå upp så mkt, iaf om man inte är supersmal innan!

#2 - Anna - Väntan på nummer 2 :)

Vi råkade ut för magsjuka vid jul och det "räddade" mig från at gå upp massor av jul maten :)

#3 - jOSSA

jag låg sjuk i magkatarr i knappt en vecka o gick ner 6 kg, dock ville jag ju inte det! ;P

#4 - Plusresan

Blev magsjuk i söndags kväll och vägde imorse (1,5 dygn senare) 3 kilo mindre. Beach 2010 here I come! =)



Nä, skämt åsido, fan vad matt och svag jag känner mig. När kommer aptiten tillbaka? Jag är aldrig magsjuk så jag fattar ingenting av det här...

#5 - Jessica

Minus 5 kg på 8 dagar, hade hög feber och extremt ont i halsen... :)



Uscha, krya på dig! Hoppas du är riktigt frisk till helgen! Glad påsk!