bambi

Dagens fråga: Vad är fulast...

#1 - Mirva ♥

Hej Bambi!



Det går inte att avgöra, båda är verkligen lika fula !!!! :-D Jag har fortfarande sett hockeyfrillan ibland...URK!



Fredagskram fr MIrva

#2 - Tess

Comb-overn är värst på långa vägar! Tänkt bara när det blåser och allt det där hamnar åt fel håll...huh!

#3 - Ina

Comb- overn utan tvekan!!

See you tomorrow!!:-D

Kramis!!

#4 - Josefine

Jag måste nog hålla med föregående talare, comb-overn är VÄRST! På mitt jobb (jag jobbar i en matvarubutik) kommer det in väldigt många pensionärer var av 99,9% av herrarna har comb-over, och det är verkligen inte utseendemässigt smickrande på någon! Usch. Och just det där när det blåser och allt far åt fel håll...urk!



Sköt om dig Bambi! Kram.

#5 - Helena

ojoj, tight race :-)

men comb overn är nog värst...

Har dock sett den VÄRSTA hockeyfrillan någonsin på ett Ryanairplan till Lübeck... Nackhåret räckte långt ner på ryggen och var sådär lite frizzigt :-) min gissning var att mannen var tysk :-)

#6 - Apan slimmar och trimmar med start 105 kg

Hahaha, vilket roligt inlägg. Vilka sjukt fula frillor! Jag röstar på comb over. Hockeyfrilla kan vara snyggt beroende på vem som har det men Co. kan aldrig bli snyggt.

#7 - alexandra

hahah tycker båda är riktigt heta;-)

#8 - stina

Robin Hood frisyren är värst, även om den andra är såå ful med..( Robin Hood frisyr=ta från de rika och ge till de fattiga..)