bambi

Dags för en vårjacka?

Solen skiner idag och nu börjar det kanske kännas lite som att våren är på gång när det är ljusare ute. För den som inte är sugen på vårjackan Lotta Lotta så kanske man kan fynda någon av förra årets vårjackor på Tradera eller Blocket? För ett år sen skrev jag ett inlägg med temat Vårjackor, kika gärna på det (klicka på bilden för att komma till inlägget):


#1 - GULDLAGET

Bra blogg - Kolla gärna in min sida ;)

#2 - Vanilla

Ja, för första gången så börjar det ändå kännas lite vår i luften trots all snö! :-)



Trevlig helg!

Kram

#3 - Malin

Har Shanghai jackan i grått - Love it! Längtar tills den får åka fram.Sedan kommer den varvas med en Grandma`s coat. Blir alltså ingen Lotta Lotta för mig



/Malin

#4 - Anna

Jag längtar tills jag får använda min grå Springcoat som jag köpte i fjol. Tycker inte det finns en lika fin kappa i årets kollektion!