bambi

Ett glädjande fynd!


Jag blev helt kär i den här bodyn! Jag tycker att den är såååå fin och somrig med sina färgglada fjärilar och lila kantband. Kortärmad och bra att ha i sommar. Jag blir glad bara av att titta på den  :)

Jag fyndade den på Tradera, helt ny med lappar för 77 kronor. Det är så roligt att göra riktigt bra fynd på Tradera, tänk att man kan bli så glad av en sån sak? :)



Missa inte: Tävling där du kan vinna baby-kits från apoteket.
                  15% rabatt hos O-råsa, på bland annat Calou träskor!!
#1 - Mirva ♥

Hej Bambi!



Vilken supersöt body! Och Ej sikke lej har helt underbar kvalité i sina barnkläder, jag är nog allra mest nöjd med just det märket !!! KANONKÖP!



KRAM Mirva (Glad påsk!)

#2 - Erickah

Åh man vill ju bara ha barn igen.. NU! :D

#3 - J'licious

söt blogg :)

#4 - stine - mamma till Wiggo

jag har också fyndat på tradera, vist är det bra? :)

#5 - Elin

vilken fin. :)

#6 - Johanna

förstår du blev kär i den :)

#7 - Anna

Den var verkligen riktigt fin! =)