bambi

Ikväll tittar jag på...

Dating in the dark och Cougar townKanal 5. En annan favorit är Desperate Housewives, men jag är så otålig så jag brukar se avsnitten som sänds i USA (dom är lite före där... Sverige är ju så sega med att visa avsnitten!).

Men Dating in the dark verkar lite kul, ska bli roligt att se om någon ändrar uppfattning om den andre när den väl får se den.

Sen så känns Cougar town lite rolig och rätt att se när man själv börjar bli gammal... kanske inte känns lika hemskt att snart fylla 30  ;) 


P.S. För några månader sen så skrev jag lite i ett forum som hette "Vi i 20-års åldern som väntar vårt andra barn". Jag tänkte ju "men det passar ju mig!"... sambon höll inte med... men jag är ju 29... det är ju 20-nånting även fast det är närmare 30 än 20  ;)

#1 - Änglahår

Ja, Dating in the dark kan bli spännande. Det kommer jag också kolla in. Äntligen börjar lite säsongspremiärer!



Ha det gott!



/Änglahår

#2 - emelie

Desperate Housewives är riktigt bra, härligt att det äntligtn börjar igen!

kolla gärna min blogg :)

#3 - Johanna - mamma till Leia

åh, jag missade det. var det bra? måste kollar på det på kanal5.se :)