bambi

Jaha, betyder det att jag kommer att bli bjuden eller vad...?

Det damp ner en veckorevyn i brevlådan med en lapp fastklistrad (nej, jag prenumerar inte på VeckoRevyn):



Betyder detta att jag kommer att bli bjuden, eller vad? Känns lite otydligt... Kanske bara jag som är lite trög efter sömn- och näringsbrist dom senaste dagarna. Men eftersom det inte står rakt ut så kanske man inte vill få upp förhoppningar om värsta festen och roliga goodiebags... och så blir man inte ens bjuden sen? Jag menar, dom kanske bara skickar ut det till mig för att jag ska rösta på dom nominerade och blogga lite om det och så, men inte blir bjuden?



Missa inte: Tävling där du kan vinna baby-kits från apoteket.
                  15% rabatt hos O-råsa, på bland annat Calou träskor!!
#1 - linaa

Hejsan! Lawliet här!

Viken mysig blogg du hade!

Har du lust att följas via bloglovin?

#2 - Terese

Skoj att bli bjuden dit!

#3 - Therese

Det låter väldigt kryptiskt och spännande! :)

#4 - Nina

Fick också det där, vet inte om dom bjuder alla som dom skickat det till. Men många verkar ju skriva om det så dom får ju en massa uppmärksamhet i alla fall ; )

#5 - Natali

Jag fick oxå hem det...har inte reflekterat alls över vad det stod...trodde bara det var en PR grej. Jag räknar inte med ett bli bjuden hahaha....varför skulle de bjuda mig lixom. Skulle få prestationsångest med klädvalet.