bambi

Kika in i Zacks garderob
Sambon tyckte det var knasigt av mig att vilja ha en garderob till Zack. Barn behöver väl inte hänga upp kläder, tyckte han. Man hänger ju upp kläder som man inte vill ska bli skrynkliga, resten kan man vika ihop.

Men Zack har väl några "finare" plagg som man kanske inte vill ska bli skrynkliga (fast egentligen inte alls många)... och sen är det himla fint att ha kläderna hängandes, tycker jag!

Så jag hängde upp några av Zacks finare bodies och tröjor och sen två skjortor som han har... men som aldrig har använts. Men det mesta av hans kläder ligger ihopvikta i hans skåp.



Väldigt mycket blått blev det... nu kan ni inte gnälla ni som tjatar om att jag klär honom i så mycket "tjejigt"  ;)

#1 - Geshiia - mamma till två pojkar

Jag hänger lillgrabbens plagg med, speciellt hans tröjor. Det är snyggt och det är lättare att hitta kläderna. :)



Här kan du tjuvkika i min lillgrabbs garderob. :)

http://geshiia.blogg.se/2009/december/farger-del-2.html