bambi

Min stackars rumpa
Jag är på jobbet idag och jag lyckades med bedriften att halka omkull här utanför. Så nu sitter jag här med smärtor i rumpa och höfter. Jag har egentligen bara en lektion idag och det är nu direkt på morgonen. Jag tänkte förklara för eleverna och så får dom arbeta själva och sen tänkte jag åka hem och proppa i mig alvedon och lägga mig ner för sitta går ju inte!!  *min stackars rumpa*

Jag ringde till sambon och berättade vad som hade hänt och han sa "Men hur gick det till? Du går ju 2 km i timmen!". Ja, jag stod ju nästan stilla men ändå lyckades jag med det. Men någon gång skulle jag väl halka omkull denna vinter....
#1 - sofie

Muuu.. :( Stackare!

#2 - Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Vilken skön kommentar av sambon. Huga. Det är inte alls kul att halka. Du med din foglossning. Hoppas rumpan återhämtar sig.



#3 - Elin - Ett hus till oss

Men fy så olyckligt. Det är livsfarlig att gå ute nu, så halt. Hoppas att värken går över.

#4 - Nina

Åh nej, stackare.

Var det någon som såg fallet?

#5 - Jossan

Stackare :( Livsfarligt halt ute nu ju!