bambi

Någon tyckte att jag skrev något väldigt bra...
(eller kanske tvärtom, något väldigt dumt!).. för jag är citerad i senaste numret av Vi Föräldrar:

Tack till Anna som påpekade detta för mig, för jag hade ingen aning om att dom hade tagit med ett citat från bloggen.

Inlägget som citatet kommer ifrån är inlägget "Nej, jag tänker inte klä min dotter i klänningar" som fick hela 155 kommentarer... det blev en livlig debatt där...
#1 - e

Jag såg det också. Tyckte det var kul att du var med. Trodde definitivt att de kontaktade folk de citerar, men det har de alltså inte gjort? I och för sej är de kanske inte skyldiga att göra det heller, men ändå! :)

#2 - Bella

Såg också det. Trodde du visste :)

#3 - Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Klockrent citat! Vad roligt att det spred sig till tidningen så att det når ut till fler.

#4 - Anonym

Kanske att Zack skulle ha lidit om du klätt honom i klänning?

#5 - Love Oliwers mamma <3

Va roligt att bli citerad sådär som en överraskning hehe :P

kram Love

#6 - Tess

Jag gissar på att någon tyckte att citatet var bra :-) Jag håller med om det!

#7 - Nina

Bra citat!

#8 - Starfamily

Roligt att bli uppmärksammad i en tidning! :-)

#9 - Sophie

Jag läste det inlägget men orkade inte läsa igenom alla kommentarer. Men jag har gått runt o undrat sedan dess. Du som klär dig så superkvinnligt i Odd Mollykläder, jag kan nånstans tycka att det är lite dubbelmoral...

#10 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Sophie Men det är ganska så stor skillnad på en vuxen kvinna och ett barn som ska springa runt och leka (och inte sitta still och vara en fin "docka", som en del mammor verkar tycka).

#11 - Sophie

Ja alltså missförstå mig rätt. Jag är helt med på ditt tankesätt, jag har själv en flicka o sätter inte på henne docksöta, glittriga saker, skulle aldrig falla mig in. Däremot har hon tunikor i bekväma material som hon utan problem kan leka i (o ja, får jag en pojke senare så kan jag utan problem sätta på honom något sådant oxå). Jag bara funderade lite på din tankegång. Men jag har läst ditt senaste inlägg o nu förstår jag lite mer hur du tänker. :)