bambi

Odd Molly träff

Igår var det dags för Odd Molly träff här i Stockholm, för andra gången! Vi var dubbelt så många denna gång (33 st.) och det var tjejer från finland, skåne, västkusten och hela sverige. Kul att det så många kunde komma! Inlägg om förra träffen finns här.


Precis som förra gången började vi med en god lunch på Vapiano. Sen blev det en promenad till Tintin Styles butik på Östermalm, där vi invaderade hela butiken!


Söta EricaTintin Style hade ordnat champagne, chokladpraliner, goodie-bags och rabatt åt oss. Tack snälla Erica!

Jag fick tyvärr åka hem tidigare pga min foglossning. Promenaden till butiken (som tar ca 10-15 min. för en normal människa) förstörde mina höfter totalt. Så jag låg i sängen resten av dagen/kvällen medans dom andra shoppade loss och åt en god middag tillsammans. Det var synd att behöva missa det...

Tacxk till alla fina Mollytjejer för en trevlig träff!
#1 - Anna-barnshoppingbloggen

Hej Bambi,

Har du sett i senaste Vi Föräldrar att ett av dina blogg-citat är med! På sid 25 tror jag det var.

Roligt!

Odd Molly träffen såg grymt kul ut!

#2 - Annelie

HEJ O TUSEN TUSEN TACK FÖR EN UNDERBAR TRÄFF!! FANTASTISKT BEMÖTANDE I TINTINSTYLE! SÅ KUL O FÅR TRÄFFA DIG O DE ANDRA..

KRAM