bambi

Span på Åhlens
Jag var förbi Åhlens idag efter jobbet och det fanns så mycket fint! Det kliade verkligen i shoppingfingrarna men jag var duktig och köpte bara det jag skulle ha... men jag spanade också in dessa godbitar (klicka på bilden för att se den större):

Jag brukar inte gilla leopardmönster, men jag gillade denna pyjamas/bodysuit. Just nu har Åhlens 10% rabatt på alla barnkläder och barnleksaker för klubbmedlemmar så det är bara att passa på och shoppa!




Söt randig body med texten "My precious" i min favorit färg - lila!



Jättestora Barbapappa figurer (nästan som sittpuffar), kostade 550 kronor om jag minns rätt.




Massor med läckra påskägg från 19 kr/st! Jag gillade verkligen dom rosa/lila-prickiga!




Och så till det jag handlade... barngalgar! Finns i fyra olika färger: grönt, rosa, blått och vitt. Verkligen jättefina i trä och kostar 49 kronor för ett 4-pack!
#1 - Tine

Hejsan! Härligt blogg.



Vilken Åhlens var du på?



Vill köpa glgerna, men finns inte på min här där jag bor.

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Tine Man kan kolla på Åhlens hemsida på vilka av deras varuhus galgarna finns. Jag var i den i Kista Galleria.

#3 - Evelina

Vad fina de galgarna var! Enkla och bra! Tyvärr har vi inget åhlens nära oss ;-)