bambi

Stackars mig...
Nu är jag äntligen hemma. Det tog ca 1½ timme från dörr till dörr jämfört med ca 45 minuter som det annars tar för mig.

Kändes som om jag skulle gå sönder när jag gick från/till tunnelbanan. Borde kanske ha tagit taxi. Kunde knappt ta av mig stövlarna när jag kom hem och fick hjälpa till och lyfta upp mina ben i sängen. Som tröst har jag tagit med mig glass till sängen så nu ska jag smaska i mig det medans jag tycker synd om mig själv...
#1 - Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Lägg dig ner nu och vila. Jag brukar kolla på top model när jag ammar vid 11.25. Klart sevärd underhållning.



Stor kram!

#2 - sofie

"Tycker synd om mig själv". Vi människor är så söta! :-D Jag gör precis lika dant när jag tycker synd om mig själv, äter lite glass eller kakor. ;-)

Jag förstår att du har riktigt ont, jag åker snowboard och en gång misslyckades jag med ett hopp så jag landade på rumpan. Jag kunde inte sitta på flera dagar - ONT!

Som tur är går det över! :-)

Kram på dig

#3 - Soffy

Å din stackare :( Som om du inte har tillräckligt ont...

Såg förresten att du missat att uppgradera dig till 30-åring i din presentation - eller är det medvetet? ;) Kram!

#4 - Änglahår

Stackare! Hoppas det smakar. Här tröstar vi oss också med glass...



/Änglahår

#5 - Jessica

hejsan =) vila du, det känns skönt att få lägga sig ner lite och vila efter en sån motion =).

Hoppas du har det bra idag och ha det gott.

jessica

#6 - Lena

Jag tror det var dig jag såg idag faktiskt. Reagerade på att en kvinna i ljus kappa med huva, hade en oddmolly väska och jag vände mig om lätt för att titta. Jag tror det var du. Jag hade bråttom till möte annars hade jag kanske gett mig tillkänna :-) /Trogen bloggläsare.