bambi

Tips på hur man ökar besökarantalet på sin blogg. Del 8.

Tänkte att det kunde vara dags för lite fler bloggtips:







Prenumera gärna på bloggen så att du inte missar nästa del:

bloglovin 

#1 - Erica ung fru och tvåbarnsmamma

superbra tips! Det där med olika inlägg brukar jag cokså försöka med, ett mat, ett mode, ett inredning, ett personligt osv osv.



kram från mig

/Erica

#2 - Therese

Tack för dina bloggtips. Jag läser dem flitigt! Hur gör man för att få företag att sponsra till tävlingar och till recensioner av produkter?

#3 - Vanilla

Tack för tipsen! :-)

#4 - tessan

Wow så häftig idé det där med blogg-skola eller vad man nu ska kalla det. Och du har gjort det så himla bra med dina kort på dig själv och pratbubblor. Så himla kreativ och påhittigt av dig.

#5 - Skrämmelie

Å vad många bra tips. Tack!

#6 - Carl Stridsberg

Tack för alla fina tips på fler besökare till sin blogg!



Och tack för ditt inlägg i gästboken på min andra sajt Sverigesurfen.com! :)



Keep up the good work!

//Carl

#7 - fnulan

Jöttebra tips! Jag är väl inte den stora bloggaren direkt, men visst är det skoj om någon gillar det man skriver. Jag tycker om dina recept ;) MUMS!!!!